//www.hscripts.com --> ad>
2014-12-24 ? 01:15:00

Vad har hänt sen sist?

Imorgon vaknar jag till julafton, julklappar, sundsvall, lite kaos och det som ajg egentligen inte alls är förberedd inför. Men först bara en liten uppdatering om hur resterande december har sett ut fram tills nu, eftersom att livet springer förbi och det är knäppt hur fort det går. 

  
- Emmie fyllde äntligen år och det skulle såklart firas! därför har det blivit några festliga kvällar de senaste veckorna, och även lite firande med present och lemonad på jazzköket efter en skattkarta hon fick tidigare.
 
På språng mot krogen. 
 
 
Hittade ju denna underbara sten en kväll. har en sån konstig salig blandning av bilder på min mobil. 
 
- Jag sa ju att en polaroidkamera var påväg hem till mig, och när den kom fick den direkt invigas på emmies födelsedagsförfest! älskar dessa bilder.
 
- jag har känt mig lite trasig och vinglg samtidigt som jag känner att jag aldrig varit lyckligare än efter allt jag har varit med om de senaste månaderna. varför ska man vilja gråta lite samtidigt som man skrattar jättemycket?
 
- julbaket har kommit igång, bättre sent än aldrig. och om jag får ge någon själ ETT endaste julmystips så är det att vänta tills alla i huset har somnat, kliva upp mitt i natten, starta igång hela greveholm från 96 och starta julbaket, slå in lite julklappar och rimma. det är det absolut bästa som finns, det kan jag lova. 
 
- har också pysslat och slagit in klappar i sista minuten denna dag. och suttit framför bingolottos uppesittarkväll i hopp om någon vinst. 
 
- Farmor & farfar kom också förbi ikväll för minijul, en nisse med klappar knackade på dörren och sen begav oss jag och bröderna ut på kullen för pulkaåkning och rejs.  
 
- Imorgon är det julafton på riktigt och jag ska skynda mig att somna, gonatt! 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna