//www.hscripts.com --> ad>
2014-12-07 ? 22:56:00

Vad livet består av just nu.

- vi hade en kväll där vi samlades och gjorde så mycket sushi att jag inte kunde förstå det. och så gott det var.
 
- afrika var ganska länge sedan nu, jag drömmer inte om de tidigare obligatoriska afrika-drömmarna varje natt, det blir längre och längre bort. nu hörs det inte mera på samma sätt i mitt huvud och det är ju ledsamt. vill aldrig känna att det aldrig hände på riktigt.
 
- jag blev sjuk arton dagar efter hemresan från afrika (=inom de 21 dagarna man kan insjukna i ebola mm) vilket var väldigt mystiskt, misstänksamt och obehagligt. men vårdguiden-samtal och några dagar senare var jag på fötter igen och hoppas att det bara var en oskyldig influensa. 
 
- idag är andra advent. vi är inne i december, förra söndagen bjöd på adventsfika hos emmie och denna fikade vi i timmar på svenssons. det behövs den obligatoriska fikan dessa söndagar.
 
- har inte alls kommit igång med julklappar och julestöket än, förutom att vi hade det årliga julbaket och att jag sydde en lång lång vimpel till granen förra veckan. och tittar på julkalendern också såklart. men snart ska jag dra igång julpyssel och grevelholm-maraton mitt i nätterna, rimma och hela faderullan! men kanske en mer ekonomisk jul i år... är en pankiluring...
 
- har ju kanske lite för mycket huvudvärk igen nu för tiden. blir arg och gör allt förutom att faktiskt ta tag i saken, ringa min läkare och akupunkturare/sjukgymnast och faktiskt försöka leva igen.
 
- allt fler av oss har fyllt 18 och ska fylla och det innebär såklart och förhoppningsvis flera roliga kvällar ute med allihopa!!! 
 
- har äntligen beställt min födelsedagspresent från filip, en pastellrosa liten polaroidkamera som jag längtar massor efter!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna