//www.hscripts.com --> ad>
2011-12-09 ? 23:49:13

Åh vad jag har saknat dessa meningslösa o konstiga funderingarna!

Vad tusan är det som åker runt här i Odensala och blinkar konstigt sken?!
Jag har liksom stått och stirrat då och då, ut genom olika fönster i the hus och sett den blinkande grejen!
Nu måste jag få veta det! Samma som tidigare i veckan då jag hade hört om den nya planeten som liknade jorden men som var väldigt långt bort, men sen inte kunde komma på vad den hette!
Idag vet jag, och kommer aldrig att glömma Kepler 22b!
En liknande planet som jorden har vi jordbor alltså hittat- jäklar jag har nog listat ut varför vi kommer att dö 2012! Hallå, det bor säkert folk där som kommer att ta över!
NEEEJ! Nu har jag missat blinkande saken bara för att jag har suttit här och babblat! Det misstaget göres ej om säger jag bara!
Gonatt!
Just det! Jag kan meddela att jag knappast fick äta en god middag, eller en tur till ica! Istället somnade jag halvdöd i soffan, vaknade, vinglade (bokstavligen talat, jag slog i midjan i matbordet) och fick blodsockerfall eller något- vilket resulterade i en halvtimmes sittande på köksgolvet tillsammans med diskmaskinen! Bättre fredagar har jag haft, ja!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna