//www.hscripts.com --> ad>
2011-12-15 ? 19:51:07

Check, check och check!

Hej!
Nu sitter jag halvt slut med smet i håret!
Mina "måsten" är gjorda för dagen! Dock skulle jag behöva trampa lite, men jag tror inte att jag hinner eftersom att Theo ska sova därinne...
Men jag har suttit i timmar och pysslat med julklappar, och då hann jag bara med tre klappar! Haha, men jag fixade till ett album som var fult och grönt, så nu är det liite bättre iallafall!
Bakat kladdkakemuffins har jag också gjort. Dock utan ägg och med lite improvisation, men vad tusan! Hoppas att dom blir okej iallafall! :)
Jag provade nyss mammas "avnoppnings-grej" som tar bort noppret på nopriga kläder :P Kul var det, och det funkade! Hiihiii, nä jag tror att jag ska hämta den och fortsätta lite medans los kakos estan en ugnen!
Ikväll blir det Du är vad du äter och tomten är far till alla barnen som får underhålla mig!
Hejsvejs!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna