//www.hscripts.com --> ad>
2011-12-17 ? 00:07:55

ChristmasILove!

Åh! Jag har varit upptagen med skoj hela dagen!
En skön, lugn skoldag med lite skratt och annat! Fick lite fler familjemedlemmar, svarta streck i nacken, papper och pennor i håret och en ny mustasch! ;) Haha!
Nä men en rolig och slapp dag, sedan nu på kvällen har vi varit och bakat julgodis, fikat och julmyst i flera timmar!
Riktigt mysigt måste jag säga! Dock ser mitt och mammas bidrag till godishögen ut som... Ja, inte fina praliner iallafall ;)
Jag fotade inte, för att jag fotar ju aldrig! Hehe
Sen fick jag skjuss på Theos bebispulka hem ;) Alltid är det något, jag som inte orkade gå...
Jahapp, nu vet ni vad jag har haft för mig!
Nu ska jag hoppa in i duschen, imorgon ska det julklappsshoppas tror jag! :) Jag har långt ifrån köpt klart!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna