//www.hscripts.com --> ad>
2011-12-22 ? 22:50:12

Den här julen kan bara bli bättre och bättre!

Hejsan!
Är precis hemkommen från ännu en pulkaåkning (madrass) med massa goa och roliga tjejer!
Mellan alla snötäckta ansikten, en misslyckad kisspaus (vågade inte, haha), smockor, kullerbyttor, volter och snurrar hade vi väldigt kul med glada skratt♥ Fick också ett gratis träningspass på köpet (förutom att gå upp och ner för backen) då jag var himlans duktig och drog Sara hela vägen hem till Johanna!
Nu känner jag mig halvt svimfärdig, haha! Jag och min otränade kropp, hehe!
Åh, jag är bara himla glad över en sak idag, den här julen kommer att bli långt ifrån den värsta!
Innan snöbuset var farmor och farfar här, bytte julklappar, åt gröt, stutar och andra gottigheter, myste och pratade på en stund♥
Mamma och jag var på stan också, myste, åt lunch på PAUSE och köpte lite julklappar (okej, mamma köpte till mig) och annat jox!
Imorgon måste jag fixa klart de sista pysslingarna till julklapparna, packa och sedan bär det av till Sundsvall! ♥
Nu ska jag ta mig en dusch, är helt svettig och härlig!
Julpussar!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna