//www.hscripts.com --> ad>
2011-12-09 ? 15:54:18

Dom dom dom dom dom dom dom!

Hejsan! ♥
Är hemma från skolan sedan ett tag tillbaka, och har både lyckats proppa i mig rocky road och nysa över datorn! Vintern är ju för härlig- julgodis och förkylningar!
Egentligen ville jag in till stan idag, julklappshögen blir inte direkt mindre och antalet oöppnade luckor i chokladkalendern blir bara färre och färre!
Hehe, men det får jag ta imorgon då jag inte riktigt orkade, för jag måste också köpa mig ett vitt lucialinne och kolla på en klänning! :)
Egentligen känns det onödigt med lucialinnet, men jag kan ju använda det vid olika tillfällen- som lucia, ku klux klan-mötena, som pyjamas och säker något mer ;)
Ikväll vankas god mat, eller god och god, thai och kinamat är inget för mig, men jag ska få gå på ica och köpa egen middag medans dom andra äter Thaimat ;)
Bilder från bakning i somras! Ungefär såhär såg det ut i onsdags när jag bakade rocky road, minus solstrålarna och bären är utbytta mot nötter och dumlebitar!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna