//www.hscripts.com --> ad>
2011-12-02 ? 22:36:56

Dumma dumma dumma fisktår!

Heeej!
Äntligen fredag! MYS!
Jag började dagen med att kliva upp lite extra tidigt, kolla på Julkalendern och mysa, sedan halkade jag vidare till skolan för lite lektioner och idrott! Efter det åkte jag, Malin, Emmie och Ellen in till stan och hade det kul!
Fika med julmusik, alldeles för söta med mycket goda saker och skratt på PAUS, innan vi sen gick runt på staden och kollade runt! Roligast var väl när Ellen rev sönder en knapp, då var jag både trött och slut på sockerkicken= flummig!
Jaja, jag hittade väl inget speciellt förutom lite småpyssel, nästa helg eller nåt ska jag köpa julklappar på riktigt!
Nu sitter jag hemma, trött efter att ha varit barnvakt (som tack fick jag först tre klösmärken i ansiktet, och sen chips, haha) och gnäller över mina fisktår, ni som inte (dvs typ alla) har det kanske inte fattar, men alltså nu gör det ont, och naglarna trycker in i varann så att det dunkar! Hehe, googlade för att inte känna mig ensam ;)
'
Typ såhär ser mina tår ut, fast mer rundare, hehe, det kanske där mina superkrafter att vara så knäpp kommer ifrån! Haha!
(bild från google)
Jag har även haft världens växtvärk i benen, nu måste jag ju bli längre!!
Nä, jag har ju problem med minst en kroppsdel varje dag ;) Är det inte huvudet så är det magen, och är det inte den så är det benen och nu mina tår!
Nu ska jag fixa en lite skolgrej som jag vill få gjord. (Btw, jag har bytt sms-signal till när Theo skriker SMS! SMeeees! och blir livrädd varje gång jag får sms ;) Haha
Kommentarer
Emmie

Asså hanna! Klockan är halv elva en fredagkväll och du ska plugga!!

2011-12-03 @ 09:58:44
Hanna

Jag pluggade inte, typ kollade så att powerpoint-saken funkade från zonline, så att jag inte var tvungen att göra om allt!

2011-12-03 @ 11:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna