//www.hscripts.com --> ad>
2011-12-08 ? 22:09:07

Finaste bästaste december!

Ännu en skoldag har passerat och nu är det inte länge kvar!
Imorgon väntar en dag utan lektioner, utan byts istället ut mot Luciasång och mys, inte mig emot!
Jag har också avverkat ännu en badmintonträning, men funderar på att sluta...
Det där med tävling och motivation för att vinna har aldrig varit min grej även om jag tycker att badminton är kul! Dock gäller det ju då att fixa ett annat motionssätt! Annars lär jag ju rulla fram på gator och torg här i staden, och folk kommer att viska "Där kommer tjocka tanten igen!" och det vill vi ju inte!
Dock finns ju den risken när vi har farligt goda julgodisar hemma!
Inte för att byta ämne bara sådär men titta vad som hoppade ner i brevlådan hos mig idag!
Lite gammeldags, antikt och fint! Får nog invigas redan imorgon :)
Jag kan ju också passa på att gratta fadern min här inne också innan jag avslutar, grattis gammelgubbe! :)
Nu ska jag mysa till det med clementiner! Pusss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna