//www.hscripts.com --> ad>
2011-12-29 ? 02:26:40

Förkyld- igen?! Oh yes!

Ja, att jag är förkyld är väl lika vanligt som att det finns mjölk på ica, dvs mycket vanligt!
Jag har försökt att bota förkylningar genom att vila så extremt mycket att förkylningen till slut inte försvinner, genom att hinka i mig vitaminer (okej, frukt och mivitotal, men det låter roligare att säga vitaminer) te och halstabletter, genom att sova och gå i ide, men den här gången tar jag till hårdhandskarna och struntar i halsont och snoriga näsan!
SÅ ska det gå till säger Hanna!
Någon måtta måste det ju vara på sjukdomarna!
En bild från Hannas förra förkylning!
Jaja, iallafall- Grattis grattis Sara! ♥
Och just det! Min dator har blivit färdiglagad nu! Jippie! Den här gången lovar jag att vara försiktigare än försiktigast med den :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna