//www.hscripts.com --> ad>
2011-12-30 ? 01:35:51

Fyfyfyfyfyfyfyyyyyy!

Försvunnen, som filmen så kreativt hette var tametusan inte en härlig film kan jag lova! Mamma, jag o Filip sprang fram och tillbaka i huset när det blev läskigt, dvs hela tiden! Man kan alltså säga att den som blev räddast fick sig ett rejält träningspass!
Men ändå,vad jag fick ut av filmen var att jag verkligen, veeeerkligen inte tycker om Kjell Bergkvist längre, som mamma tusen gånger berättade att han hette! Detta glömde jag såklart bort, eftersom att den andra skådespelaren hette Björn Kjellman eller nåt, och nästan hela filmen utspelade sig i en läskig skog. Alltså kunde skådespelarna lika gärna heta Björn Grankvist, Stig Bergström, Kotte Barrskog eller putte i svampskogen...
Iallafall, jag tycker iallafall att Sofia Ledarp är väldigt tuff, och henne gillade jag redan när hon var med i Oskyldigt dömd!
Nämen åhej! Läser man igenom mitt inlägg nu skulle det lika gärna kunna vara ifrån en smart och filmerfaren femårings recention!
Bäst jag slutar! Gonatt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna