//www.hscripts.com --> ad>
2011-12-30 ? 22:00:13

Glassbomb eller bombnedslag?

Såhär ser det ut efter att jag nu i ett par timmar har spenderat min tid med att försöka göra en god glassbomb, marängbotten och ungefär tretusen olika marängsorter! Och det här är bara ena sidan av köket!
Oräkneliga antal ägg har används, eftersom att jag fick hjärnsläpp och började vispa hela ägg i början! Men sen tog jag nya tag, peppade mig själv och gjorde en äcklig botten, och nu är den sista marängsorten i ugnen!
Jag hittade inget bra repet heller, och jag som inte ens gillar maränger!
Om jag ska räkna antalet skålar, bunkar och glas är jag nog uppe i kanske tolv, och jag ska inte ens börja prata om hur mycket socker jag har använd! Herre min ge!
Jag fick också ta mitt marängvispande och sätta mig i ett annat rum med stängda dörrar så familjen kunde se sin film- Hanna som den dessutom heter!! Så där borta har vi hela familjen, Lasse, Lena, Filip och Hanna! Theo sover då, men nästan alla!
Nä, nu ska jag ta mig an detta kök, och blir väl klart i tid till nästa jul. Om jag har tur...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna