//www.hscripts.com --> ad>
2011-12-30 ? 11:43:13

Gomorgon♥

Hejsan!
Jag är nyvaken, nyväckt och ofixad, och måste därför vakna framför datorn, så vi kör
ett par sanningar om mig, det blir kul! Eller inte...
När jag köper kläder är jag inte så himla noga med storleken, speciellt inte om jag har bråttom!
Detta gjorde att jag på julafton trodde att jag hade köpt med mig strumpbyxor i storlek 34-36, men hade i själva verket fått med mig två par i storlek 48-54! Nu kan ni ju se en bild framför er hur man faktiskt kunde töja upp tightsen ända upp till mitt huvud! Jag fick liksom vika dem flera varv på magen, vilket gjorde att jag måste ha sett några bilringar rikare ut!
♥ När jag vaknade (imorse, nyss) hörde jag att mobilen plingade till hur många gånger som helst, rättare sagt åtta (!!!) sms! "Oj så populär jag måste ha blivit över natten minsann, då är det väl bara till att masa sig upp ur sängen" tänkte jag. Fast jag kan inte ha blivit så himla populär, och alla smsen var från samma person. Och på de flesta stog det bara "Hanna" ? Denna lilla stackare är påväg hit snart, och då minsann ska jag hämnas för att hon väckte mig!
♥ Jag är supertuff! Här behöver jag nog inte förklara speciellt mycket? Jag vågar... ehm... ja! Jag vågar... nä, jag behöver faktiskt inte sitta här och komma på exempel ska ni veta!
♥ Jag tände nu i jul mitt allra första ljus! Ring tidningarna- och KUNGEN förtusan! Med hjälp av en sån här lång sak! Detta framsteg gjorde att jag tände i princip varje ljus vi hade i huset igår, till filmen!
Min framtid i nya lägenheten är alltså räddad!
Hur skulle jag klara mig utan dig??

Vi väntar besök om mindre än en halvtimma och jag sitter snorig i pyjamas och rufsig fläta- dvs heeeeelt ofixad! Det känns bra!
När jag och Filip var små, och skulle följa med farmor & farfar till stugan (måste tillägga att det var lördag!) så hade vi glömt att köpa med oss lördagsgodis!! Vi små fick ju panik, medans farfar lugnt lovade att han hade köpt med en påse! "Pjuuh" tänke vi. Sen när vi kom fram till stugan, fixade i ordning och hela faderullan så bad vi snällt om godiset. Och fram tar farfar...(trumvirvel!) ... en påse BILAR! Ahlgrens äckliga bilar! I min värld räknades det absolut inte som godis, och jag blev så arg att jag rev ner alla teckingar som jag hade ritat til farfar, och som han snällt hade suttit upp på väggen, drog med mig papperna och Filip ut i en träkoja som farfar också hade byggt, satte upp bilderna och åt upp bilarna!
Sen kom vi tillbaka till farfar- och det här är det som jag minns bäst! "Men jag trodde inte att ni gillade godiset?" sa farfar. "Jo, men man vändje sig efter en stund!" sa jag kaxigt! "Exakt!" sa Filip!
Jotack, jag har haft mina rövardagar jag också!
Precis i denna stund åt jag upp ett skumtomte(medsmakavpolka)-huvud!
Kladdkakan som jag gjorde igår blev helt... Ofattbart misslyckad! Kakan smakade äckligt, och kolan ovanpå blev alldeles stenhård! Så receptet rekomenderar jag icke!
Nu kommer jag inte på något mer, och dessutom måste jag fixa te! Hejsvejs!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna