//www.hscripts.com --> ad>
2011-12-12 ? 19:47:08

Hanna gillar och inte gillar!

Nu tänkte jag försöka framföra lite åsikter här! :)
Hanna gillar!

Hur alla är kring Jul! Älskar ni bara inte hur glada alla är i juletid!
Alla myser, skrattar och längtar! (Nu bortser jag från alla som stressar runt på stan för att hinna med julshoppingen, och nästan glömmer bort att det finns andra personer också!) Försäljare ler ovanligt brett så det att tänderna nästan ramlar ut, och bara för att det är runt jul gör jag likadant tillbaka ;)
Snön! Hihi vad jag har halkat och glidit runt på snön, och kul är det!
Lov! På denna punkt skulle jag kunna komma på flera miljoner anledningar!
Slängpussar av Theo! Gulligare finns inte, och dessutom slipper man vara rädd för dagisbasiller :P
Julrim och egenpysslade klappar! Det behöver inte vara meterlånga rim i världsklass, superperfekta kort och inslagningar, men jag blir iallafall gladare av att få en klapp som någon har lagt lite tid på!
(En sådan klapp kommer jag troligtvis inte få, så jag gör en egen till mig själv ;)
Julgodis! Mmmmmmm! Åhhhh! Mmmuuuummms säger jag bara!
Hanna gillar inte!

Datorer just nu! Inte för att jag är så teknisk, men vad gör man när ena datorn är död (helt himla olevande!) och den andra inte vill klicka upp mail! Detta gör att jag inte kan träna på min redovisning tills imorgon!
Ingen sovmorgon imorgon = sur Hanna! Det är Lucia, kusinskit fyller år och det är en mysig dag! En sovmorgon på det och det skulle bli en väldigt superbra dag!
Julgodis! Hehe, gott, onyttigt och sött- precis som jag gillar det! Men det tar ju slut så jeklarns snabbt!
Beslutsångest! Detta syndrom lider jag av, vilket gör att jag alltid ska fundera och fundera och kan ändå inte bestämma mig! Idag tex så gjorde det att jag fick halka från Indiska, tillbaka till Kärnan och Mittpunkten, sen tillbaka till Indiska, ut ifrån Indiska och sedan in igen för att jag knappt kunde bestämma mig över en sak... Suck säger jag bara, jag kutade liksom fram och tillbaka, på ett par minuter dessutom då bussen skulle åka ;)
Åh, detta påminner mig om nästa punkt...
Avstånd mellan bra affärer! Kan man inte ta ihop alla sportaffärer, fiskebutiker och banker till ett hörn av staden, och alla bra affärer som klädbutiker, inredningsaffärer och skönhetsbutiker till det andra hörnet, med lite restauranger och annat i mitten? Bra? Ja!
Huvudvärk och åksjuka! Huvudvärk lider jag ju av typ jämt, dock inte åksjuka :) Förrän idag! På bussen hem från stan satt jag och yrade på, och hade helst av allt velat ställa mig upp, skrika inför hela bussen att den måste tvärstanna och sedan lungt klivit av! Fast så gjorde jag inte!
Min klantighet! Det kaaaaaan hända att fel Filip Lindström här i världen har fått ett "Heeeeej bajskorv"-mail från mig :P Vad ska jag göööööra nuuuu? Datorn tjorvar som aldrig förr!
♥ Fel kö och trängare! Visst blir man bara helt galen när man ska välja mellan två kassaköer, man funderar och analyserar och inser att den ena borde gå snabbare!
Men så gör det inte det, och andra kön bredvid hinner tio gånger så snabbt som den som jag
olyckligtvis hamnade i!  Ännu värre är det med dom som tränger sig förbi en i kön när man har bråttom! Haha, vi är ju inte på dagis- det blir din tur snaaaaart!

Och så måste jag bara förklara att jag absolut inte är medlem i Ku klux klan eller annan organisation! ;)

Nu ska jag göra ännu ett försök att öppna mailet, eller försöka hitta på en bra räddning till mitt pinsamma mail!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna