//www.hscripts.com --> ad>
2011-12-13 ? 14:40:03

Har jag blivit helt galen?!

Ni vet den där känslan när man redovisar, och känner sig lite förvirrad, måste börja hoppa, göra konstiga ansiktsuttryck, dra sig i håret och skrika "Förlåt förlåt!" över hela klassrummet? NEJ såklart ni inte gör, ni är ju förhoppningsvis mer normala än vad jag är!
Nu är jag hemma efter världens värsta redovisning- eveeeer!
Och inte nog med mitt lilla utbrott när läraren fick lugna ner mig så sa jag "eeeehh" hela 63 gånger!
Jo man tackar, sicken underhållande redovisning måste jag säga!
Neh fyy!
Jag får skylla på dålig sömn, att datorn hemma inte funkade och att jag var lite hög och virrig efter att ha stått med ett ljus och sjungit i en timme! ;)
NU? Jo nu ska höga galningen vandra sig iväg mot dagis! Det bjuds på skönsång och små små människor klädda till tomtar, pepparkaksgubbar och lucior- ungefär som vi på högstadiet såg ut i morse!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna