//www.hscripts.com --> ad>
2011-12-29 ? 12:51:19

I natt drömde jag en hemsk mardröm!

Gomorgon!
Åh jag sov flera timmar inatt, åh så skönt! Förutom att jag drömde en heeeemsk mardröm! Jag satt på toa, en hemskt konstig liten en, och plötsligt kom tre tanter och öppnade dörren! Och sen stog dom bara där, fast jag sa åt dom att gå!
Nä fy för er damer säger jag! Stirra på mig när jag uträttar mina behöv??
Nä, nu lämnar vi det!
Idag vet jag inte alls vad som väntar mig... Någon får gärna höra av sig om den personen har lust att hänga med en mardsömsskadad människa!
Nu ska jag hitte på något! Men vad göra?

1- Jag stannar hemma, och kör en repris av juldagen (dvs i mys-koma)
2- Jag transformerar mig till en tränoholoc, faaaaaaast jag är ju förkyld... Där gick den planen åt skogen, tyyyyypiiiskt!
3- Jag förvandlar mig till en hemmafru som bakar kakor i stora lass, städar och syr klart min missbildade trasa till spetsklänning, som just nu lider utav en ärm...
4- Jag tvingar mig in hos någon jag känner!
5- Jag hoppar på bussen in till staden, bara för att ;)
Hmm...
Hejhej!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna