//www.hscripts.com --> ad>
2011-12-01 ? 21:52:10

INSPIRATION: Jul!

Varning för galet inlägg! Det började bra, men sen gick det över styr för Hanna ;)
Denna hittade jag på blogg.se:s hemsida, och en liknande vill jag prova att göra! Det blir säkert fint tillsammans med mitt tradidionella egengjorda hus och dass till ;)
Åh! Polkagrisar vill jag ha på taket- Mycket sötare än nonstop, som dessutom är äckligt ;)
Rocky road är ju världens godaste julgodis, det måste jag också göra!
Oj! Jag hittade denna juliga filt och blev kär! Just nu ser mina egna tråktrasor till filtar riktigt omysiga ut!
Julemys!
Åh i år ska jag pyssla kort och klappar! Jag ska pyssla som in i bengen!
Sjunga ska jag också- "Vi komma vi komma från peeeeppparkaaaakelaaaand, till juulen till juulen...!" Eller "Tripp trapp tripp trapp!" Eller vad sägs som "Rudoolf med rööda mulen!"?
Kanske lite "Stiiiiiiilla naaaaaaaaaaaaaatt!" Åh vad jag älskar jul!
Nä, jag ska sova nu! Fortsättning följer! :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna