//www.hscripts.com --> ad>
2011-12-20 ? 16:54:56

Inte aaaaalls långt kvar nu!

Åh, imorgon slutar skolan och vi får jullov! Älskar julen så himla mycket, precis som nästan alla människor på denna jord gör!
Dock är planerna för julen lite oklara, och kan antingen bli tråkigt och jobbigt eller jättekul!
Dock hoppas jag såklart på det bästa! ♥
Jag kom iallafall nyss hem från stan, där jag vandrade runt för mig själv, halkade på snön och la undan ett par UGGs, eller de var inte äkta, men rätt bra i kvaliten, om man ska lita på det höga priset!
Köpte också en klänning som jag antagligen kommer ha imorgon och på nyår, två ringar (som är så små så att jag tappar känseln i fingrarna!) och någon liten julklapp!
Ikväll måste jag slå in och rimma klart lite klappar, beställa UNICEF-gåvor (måste hinna innan jul!!!) och se alla julkalenderavsnitt!
Nu ska jag ringa farmor & farfar och tacka för kakorna som vi fick för några dagar sedan, och som tog slut direkt! ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna