//www.hscripts.com --> ad>
2011-12-24 ? 13:25:06

Julafton!

Jag ville bara passa på att hälsa God jul en sista gång, till alla ni♥
Ligger och samlar lite kraft eftersom att jag hadeså fruktansvärt ont i huvudet och magen inatt, men Ipren är inhandlat och min jul är räddad!
Vi kom hit till bästa sundsvall igårkväll, efter en lite halvläskig biltur eftersom att det var halt, dimmigt och man nästan inte såg någonting! Men nu är vi här♥
Hann också förbi kyrkan igår, berättar mer om det sen!
Hoppas att alla får en helt underbar julafton med massa mys (mitt favoritord tror jag) kärlek, god mat, klappar och glädje♥
Nu ska den här damen hoppa in i duschen! God jul!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna