//www.hscripts.com --> ad>
2011-12-15 ? 15:50:31

Julanda!

Hejsan!
Nu är jag hemma från skolan och har haft den sista torsdagen innan lovet! Skönt!
Fick också tillbaka lite prov och annat, och nu är jag glad att vi inte har något kvar!
Nu ska jag fika lite, och sen bara måste jag julpyssla och mysa till alla avsnitt av Julkalendern som jag har missat ;) Jag förstår inte hur jag kan vara så seg, men i helgen får jag köpa de sista klapparna, och ha världens pysselmys! Hihi
Senare idag ska jag också baka något enkelt och snabbt tills imorgon då klassen ska sälja i caféet!
Ja där har ni min dag! Vad ska ni göra? :)
Imorgon är det som vanligt skola och sen på eftermiddagen ska det bakas julgodis!
Julpussar!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna