//www.hscripts.com --> ad>
2011-12-18 ? 12:07:25

Juligt värre!

Godmorgon säger jag, såhär mitt på dagen!
Jag behövde en riktig sovmorgon efter "utgången" igår ;) Haha, bokstavlig utgång i pulkabacken alltså!
Så himla kul, jag är hellre barnslig och har kul ibland än att ha tråkigt! I will get older, but never really grow up!
Jag och Emmie var också en sväng på stan igår, men de sista julklapparna ska jag fixa till veckan (eller idag, via internet)!
Idag får det bli en repris av gårdagens eftermiddag med pyssel till farmor & farfars julklapp, en tur till ica och kanske blir det någon skojsig snölek ikväll också? :)
Vi får också hem en efterlängtad växt hit idag, julgranen! :D Hiiiihiiiiiii vad jag längtar!
Nä, nu ska jag skriva ut lite bilder, de jag skrev ut igår verkade inte räcka ;)
Pusssss och kram!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna