//www.hscripts.com --> ad>
2011-12-21 ? 20:09:28

JULLOV!

Åh! Underbartheltofattbarthärligtsköntmysigtroligtkultrevligt!
Sitter nu o firar med OLWs ugnsbakade chips ;)
Jag var ju på skolan och hade skolavslutning, kollade på fina uppträdanden, hade prov med lärarna och fick mina betyg!
Jag behöver inte säga vad jag fick, men jag måste få säga att jag är väldigt nöjd, eftersom att vissa av de högre betygen och ämnena har jag verkligen kämpat för, så såklart att jag är stolt! (Måste träna på att kunna säga så, det blir så jobbigt när man aldrig är nöjd, eller hela tiden jämför sig med andra...) Fast nu räcker det med skolprat!
Nu känns det så himla skönt med lov!
Nyss kom mamma och jag hem från stan igen, hehe! Vi köpte bara skorna och handlade mat, kan visa skorna sen!
Imorgon åker jag och mamma in på stan igen, då ska jag göra klart de sista klapparna (har dock valt att inte lägga så mycket pengar på just saker i år) och äta gooood lunch på PAUS!
MYYYYYYS! Sen kommer förhoppningsvis farmor och farfar hit på en liten Julafton med dem♥

Nu ska jag kolla runt här på bloggar och annat kul, sen måste jag göra klart albumet!

 

God jul! Hihiiiiiii att man kan säga så! GOD JUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna