//www.hscripts.com --> ad>
2011-12-17 ? 00:38:25

Lite ändring i julklappslistan!

Jag tyckte att jag hade den perfekta julklappen till familjen, men den är ju egentligen helt himla onödig!
Kul- men onödigt skit egentligen! Att hjälpa varandra, bidra med lite eller mycket, försöka förbättra och leva i en bättre värld är vad som är viktigt!
Nu måste jag sluta med att försöka titta bort för sådanna hemskheter, även om jag faktiskt kan säga att jag inte struntar i det! Jag skänker lite pengar då och då, och jag kan ju inte ta på mig alla hemskheter för jag är alldeles för känslig! Men bättre kan jag, och bättre ska jag! Och lite är faktiskt bättre än ingenting!
Just nu är jag lite överkänslig när det gäller... Ja, allt! Bara tanken av att alla människor inte får vara tillsammans med sina familjer och... ja fira jul, överleva, vad som helst, får mig bara att bli ledsen!
Nu skulle jag kunna försöka skriva ett långt smart inlägg, ni vet dom som man bara håller med precis, och är sådär i världsklass! Men jag känner mig alldeles för trött och kanske lite ovetande om allt, så jag slutar här.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna