//www.hscripts.com --> ad>
2011-12-14 ? 15:41:12

Love it!

Så! Nu är det inte mycket skola kvar för det här året, sista redovisningen hade vi idag (jag varken skrek eller hoppade!) och imorgon får vi en härlig sovmorgon! Jag ska sova som in i bängen!
ALVINE KVIST Påslakan 1 örngott, vit, grå Påslakanlängd: 200 cm Påslakanbredd: 150 cm Örngottslängd: 50 cm Örngottsbredd: 60 cm
Åh jag älskar renbäddade sängar! (bara så att ni vet det...)
Jag var så himlans trött idag, speciellt på morgonen då jag låg och halvsov i soffan tills jag skulle vandra iväg till Johanna! Pga av detta orkade inte jag fixa mig och jag missade halva julkalendern! Även första lektionerna var jag supertrött men sen på bilden blev jag piggare, det är någonting med bildsalar Ellen!
Nu ska jag njuta av att inte ha någonting speciellt att göra på ett par timmar!
Senare är det skinkkupen som jag ska vandra iväg till, och innan det ska jag göra någonting kuligt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna