//www.hscripts.com --> ad>
2011-12-11 ? 12:16:02

Min dator vaknar inte!?

Ååååååhhhhh iiiiiiiiihhh äääähhhh ööööööööhh gaaaaaaaah!!!
Vad är det som har hänt med min lilla macelimac?!
Igår tjorvade den lite, men löste sig så den funkade hela kvällen! Men nu när jag vaknade var den bara helt svart, går inte att ladda (har provat båda laddarna) eller sätta på!
Sen är jag ensam hemma, och jag och datorer funkar lixom inte ihop, antingen tar batteriet slut på en halv sekund, funkar inte knapparna, eller så råkar jag slå i kanten så att den för värsta bula... Och nu detta!
Så nu vettetusan vad jag ska göra!!
Har den blivit överanvänd och dött? Har jag bara råkat komma åt knappen så att den funkar men inte har något ljus på skärmen (detta skulle ju vara himla typiskt mig dock), har den exploderat och dött? Har den fått nog och gått vidare ?????? And so young!
Paaaaaaniiiiiiiiiik hallå!!
Nä det här kommer gå bra, det löser sig, det kommer att funka, visst eller hur jaaaaadåååå inget att oroa sig för, allt kommer att bli bra- sååååå himla bra, jag herregud inte behöver man stressa upp sig för detta, nejnej! Eller?!
Åååååh herre gud!

Och om jag googlar, då kommer det upp att skärmen blir blå och grå, med en trasig mapp och blablabla- Jag har större problem än så! Vad händer om den bara är svart, död, olevande?!
Vill ni veta en hemlis? Kanske jag får byta ut datorerna så att mamma och pappa tror att deras inte funkar ;) Haha
Nä men allvarligt! Mac ska ju vara sååå bra, inte få virus and so on, har den fått någon annan sjukdom?
Nä, nu ska jag göra hjärt och lungräddning, ringa ambulansen och annars förbereda begravning!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna