//www.hscripts.com --> ad>
2011-12-25 ? 11:06:30

Morgonen efter-status:

Ligger och mumsar på min julklapp till bror, som egentligen var min, fast hans, och sedan min och det slutade med att vi skulle dela den... Ja du broder, när du vaknar får du dig en himlans överraskning!
Nä här ska jag ligga och goa mig ett bra tag till!
Med julmat i magen, minnen i hjärnan, bilder i kameran och klappar utspridda på golvet känner jag mig nöjd över julafton 2011!
Ingen Iphone, spa-biljett eller lyxresa till Thailand, tyvärr! Men massa annat kul :)
Njut av dagen alla!
Kommentarer
alex

skicka ett sms till mig och skriv hanna så att jag vet att det är du, jag har ny mobil utan nummer och skulle vilja ha dtt nummer ;)

Kram!

2011-12-26 @ 13:27:50
Hanna

jaha, har du också fått dig en supermodern iphone? jag blir väl den sista i världen med en tegelsen tror jag :P

2011-12-27 @ 19:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna