//www.hscripts.com --> ad>
2011-12-28 ? 23:38:15

Oj så dålig ja´ e på att blogga nu i juletid...

...men är det lov så är det!
Jag kanske inte har haft fullt upp, flängt omkring och varit supersocial idag, men jag har både sovit länge, blivit väckt tidigt (okej, klockan var elva!), rejsat och fixat, röjt stan och lite andra affärer som inte ligger i östersunds centrum, hälsat på farföräldrarna och fikat, hyrt filmer, rensat lite kläder och tagit en skön dusch!
Puh, där kan jag andas!

Och ovanpå detta, som grädde på moset, eller strössel på glassen som jag tycker låter mycket godare har jag både haft massa konstiga funderingar som jag inte tänker tråka ut er med nu, nynnat på Phoebe-låtar OCH försökt haft en misslyckad filmkväll som började (i min hjärna) som värsta familjemyset men som blev ett enda långt väntande, städande av vatten och popcorn som någon bara kastade omkring och för att familjen sedan ska inse att filmen vi skulle se var för läskig, 24 minuter efter att vi hade börjat kolla!
24 MINUTER!
Jahapp... Sur blev jag då, även om även jag satt i fåtöljen under en filt med popcorn och halv-sket på mig av panik, men jag ville ju ändå se den! (Kan hända att jag verkade supertuff och så bara för att de andra inte var det, jag måste ju även få mina tuffa stunder!)

Men men, nu har jag två alternativ!
1- Kolla på filmjäkeln och troligtvis få livshotande men, och aldrig mer våga befinna mig på en väg, bredvid en bil eller i en skog själv- dag eller nattetid!
2- Filmen får snällt vänta i sitt fodral tills någon tuffare typ vågar kolla på den med mig, och kanske klarar av att ha en skakande, skrikande, hypoventilerande Hanna i knäet!
Lutar åt hemliga alternativ 3, låta filmen vara, precis som alternativ 2 och istället kolla på antingen vänner eller våra bästa år! Ibland är det bästa alternativet att inte bryta några som helst mönster!
Gonatt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna