//www.hscripts.com --> ad>
2011-12-07 ? 20:03:16

Onsdagskväll och Julbak!

Inte världens bästa bild, men det var väl ingen nyhet!
Rocky road har jag iallafall roat mig med att baka nu ikväll! Nu fattas bara lite julklappsshopping och pyssel i helgen + gran framöver, sen är det verkligen JUL! ♥ Åh! MYSMYSMYSMYSMYYYYYS!
Receptet är Leilas, fast med lite egna ändringar ;)
Ingredienser

600 gram mörk choklad
2 påsar dumle
2 nävar minimarshmallows
3dl salta jordnötter
1 dl skalade pistagenötter

Gör såhär

1 smält choklad på låg värme i vattenbad
2 blanda alla ingredienser i en skål samtidigt
3 fyll smeten i en plåt, ca 3 cm och stelna i kylen
4 skär upp i stavar när chokladen är stelnad

Minimarshmallows? Nä tomteskum ska det vara! Sen bytte jag också ut 1 dl pistagenötter och 3 dl jordnötter mot 2 dl av båda ;)
Sen insåg jag att jag ville ha mer av allt, så det blev tillslut nästan en dubbel sats ;) Hehe
Nä, ikväll är jag himla trött, precis som alla andra dagar ;) Så nu ska jag slappa framför tvn en stund!
Det känns inte som att jag har hunnit vila en sekund idag! Så det ska jag ta igen nu! Hejhej på er!
Kommentarer
världens bästa kusin ida

HAHnNA, har du slutat läsa min blogg, vavava? :o

har du glömt bort mig.

2011-12-08 @ 22:13:54
URL: http://idanlssn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna