//www.hscripts.com --> ad>
2011-12-12 ? 00:40:03

Problem!

I och med att min lilla dator inte vill fungera (ja, jag har haft mina utbrott men har nu näääästan lyckats acceptera att det förhoppningsvis löser sig) så förstörs mina nattrutiner!
Hur ska jag liksom kunna mysa och kolla på Vänner eller annat program nu?
Att sitta nere i ett kallt, mörkt och ensamt kök känns så himla tråkigt (vilket jag gör nu), såhär sent också!
Men jag blir liksom inte trött om jag inte får min kvällsdos av datorn!
Nä fy skäms macelimac! Jag som annars har varit så snäll mot dig (förutom två mindre krockar med väggen som gjorde att den fick sig en buckla eller två ;)
Nu ska jag försöka sova ändå! Det här går ju inte...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna