//www.hscripts.com --> ad>
2011-12-20 ? 22:46:08

Pyssel, skor och julkalendern!

Hejhej alla julglada♥
Jag känner att jag inte alls bloggar så himla mycket och bra, och när jag väl gör det skriver jag att jag pysslar ;)
Men det är ju i princip det jag gör! Hehe, men idag följde jag med mamma på stan (andra turen för idag då) för att köpa skor, hittade både UGGs och fina boots/kängor/skorblablablabla men när vi hade varit där i ca en halvtimme kom mamma på att hon hade glömt sitt betalkort... Hehe, typiskt mamma!
Skorna får jag istället imorgon, och det är ju inte så att jag ska ut och gå nu, så det gör ingenting!
Nu kollar jag ikapp på julkalendern, för imorgon vill jag kolla på morgonen!
Hejdå ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna