//www.hscripts.com --> ad>
2011-12-10 ? 20:07:16

Snarkning på hög nivå!

Okej, fråga mig inte hur jag har hamnat här, men jag har just nu en liten snarkande tjockis bredvid mig!
- Kan du vara tyst?! säger jag, och puttar på honom som om han vore en gris eller nåt, men tror ni att det hjälper?
Noooo. Nepp. Nej. Ej. Absolut inte ett endaste dugg!
Och problemet är att jag har bäddad ner mig så fint o varmt så jag vill inte gå härifrån :P
Jag har ett riktigt snarkit problem om man säger så!
Något annat som man snarkar till är ju min familjs önskelista till jul! "Inget...", "Ett rent hem", "Att vi städar upp efter oss", "Godis eller läsk eller nåt" och "ulafpon" (Julafton). Hallå?! Jag kanske inte direkt kan bjuda på en första klass lyxresa till Thailand, men drömma liiite kan ni väl göra?!
Tråkigt säger Hanna! Som inte heller har kommit på något bra att önska sig i julklapp ;)

Just det! Jag och Theo har höjt julstämningen en aning! Vi tog sparken till ica! Hur mysigt som helst, förutom att lille inte visste hur man åkte så han vinglade på, jag hade dåliga skor så det mest såg ut som att jag sprang på ett springband (jag halkade fram) och sparken är sisådär en halvmeter hög!
Men jag klagar inte- julstämningen är i full gång!
Nämen titta nu har jag gjort det igen! Sitter här och babblar så att jag missar något, nu har ju Så mycket bättre börjat! Hej hej! So long! Bye bye!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna