//www.hscripts.com --> ad>
2011-12-14 ? 21:51:23

Som att vänta på en dom...

Hejsan alla!
Kul var det på skinkcupen som det så fint heter, dock lite segt o tjorvigt, men jag överlevde! Trots fotmassaker och en femårig (?) tjej som hängde på mig!
Nyss kom jag nöjd (nåja) och glad hem, en korv tomtegröt och två svullna fötter rikare! Just nu är de både blåa och röda, och värker! Härmed vill jag bara passa på att tacka Johanna & Emmie för att ha förstört mina fötter, jag undrar vad jag s ka ge tillbaka... En smäll på näsan, en puttning? Nyp i örat? Jag är öppen för förslag!
Inte nog med att mina fötter måste leva med ihopväxta tår och kalla vår och höstskor...
Nu ska jag lägga mig i soffan och kolla på lite webbtv samtidigt som jag tänker mumsa på något gott, kanske gröten? :)
Sen har jag stora planer, det är ju lill-lördag! Jag ska somna i soffan och ha sovmorgon imorgon!
(Här kunde jag kanske klämma in en liten bild på mina stackars fossingar, men dom känner sig både kränkta och ledsna nu ;)
Gonatt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna