//www.hscripts.com --> ad>
2011-12-06 ? 19:22:50

Svetten rinner, musklerna värker och sen kan jag inga fler coola träningsord!

Heeejsan svejsan!
Här har träningshanna kört sig ett litet träningspass på trampen, + lite halvtrötta situps, sega armhävningar och en vinglig plankan ;) Sen proppade jag i mig kallt gott vatten, järntablett och mivitotal! Hahaha nu borde jag vara världens träningsgalning, herregud, träning är som kinesista för mig!
Nä men jag gjorde iallafall ett tappert försök då det jobbigaste jag har gjort de senaste månaderna är lyfta upp chipsskålen, kliva upp ur soffan och sätta på tvn ;) Haha, hej överdrivaren!
Nej men jag är verkligen inte bra på det här med träning...
Nu ska jag hoppa in i duschen! Pusss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna