//www.hscripts.com --> ad>
2011-12-14 ? 15:52:53

Tankar som man inte har tid att tänka på när man inte har tid!

Förstås rubriken?

Jaja, nu insåg jag precis att vissa saker har man bara inte tid eller ork att fundera på när man har mycket att göra, detta är vad jag just nu tänker på! (Jag har ej mycket att göra och tankarna bara sprutar i hjärnan, som när man öppnar en skakad colaflaska- nu har jag tagit bort korken)
♥ Hmm... I år ska jag verkligen ha bra nyårslöften! Men vad? (Även här sprutar tankarna- tänk er när en elefant sprutar vatten ur snabeln!
♥ Äh vi väntar med det, det är ju 20 dagar kvar eller nåt! Julen kommer däremot snart! Jag kanske ska ta och börja pyssla med julklappar!
Japp, och det dära stempel-setet ska jag använda! Men hur ska jag våga tända elden själv? (Plötsligt kommer dessa viktiga tankar upp!)
Man måste tänka på säkerheten säger Hanna som brukar spela fotboll med hjälm (dock bara på hemmaplan- i skolan skulle jag ju skämma ut mig), aldrig lämna varma koppar framme och framför allt- Inte tända ljus själv!
♥ Hur ska jag klara mig när jag flyttar hemifrån, med ljusen, tänkte jag! Jag älskar ju ljus och doftljus speciellt! Äh jag får väl hoppas att jag får snälla grannar som kan hjälpa mig!
♥ Hmm... Vem skulle jag vilja ha som granne? Joo, jag vet! Jennifer Aniston, Maria Montazami, Courtney Cox eller Lisa Kudrow? Dom verkar ju himlans trevliga! Klart att dom vill hjälpa mig med ljuset! ...
Och kanske låta mig följa med under roliga inspelningar, och kanske rent utav bli en liten kändis jag med!
♥ Vill jag då bli kändis? Hmm... Vill jag aldrig kunna skutta runt i mjukiskläder, köpa tjugo kilo godis eller spela fotboll med hjälm utan att hela världen vet om det?
Nä, kändis blir jag nog inte!
♥ Vad vill jag bli då? Barnläkare, egenföretagare, ägare till en liten söt butik, café och spaägare och ja- lite vad som helst!
Okej, ni ser ju hur det går när jag inte har någonting viktigt att göra! Jag plågar er med text!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna