//www.hscripts.com --> ad>
2011-12-29 ? 20:22:49

Today i feel like eating chocolate!

Det blev ett av alternativen i förra inlägget, jag hoppade på bussen till stan!
Missade fikat med Ellen, Emmie och Sara eftersom att jag smsade och sa att "Jag har precis ätit frukost", men tre sekunder senare kom jag på att jag inte hade ätit någonting alls...
Jaja, det blev iallafall en runda på stan, även om jag inte hittade någonting alls som kändes lockande!
Såhär ser mitt shoppingsug ut!
Antingen...
... Är det absolut ingen rea alls, nyheter i affärerna och precis då har jag bestämt shoppingförbud = Då lyckas jag hitta femtio miljoner plagg, som jag bara måååste ha!
... eller så är det superrea, som betyder att det är världens läge att fynda, och man bestämmer sig för att shoppa massa! = Då hittar jag nästan ingenting...
Ungefär så ser det ut!
Nu tänkte jag slänga ihop en kaka, kladdkaka med kolatäcke vill jag göra!
Dels för att jag är chokladsugen, men efter att ha bakat (och smakat liiite) mår man bara illa! Alltså lyckas jag underhålla mig själv, vara snäll mot familjen och bjuda, dämpa mitt chokladberoende och sedan efterlämna mig ett berg av disk! Jag tycker att det låter som en mycket bra idé! Dessutom har vi räkor och bröd, så när mitt sockerbehov är fyllt har jag även någonting för mina saltiga smaklökar!
Mera planer för kvällen är att komma på lite nyårslöften och skriva upp (det känns så skönt att det är nytt år med nya löften som jag ska tänka på hela året) och sen försöka ha en lyckad filmkväll!
A not so mysig film kan jag säga!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna