//www.hscripts.com --> ad>
2011-12-18 ? 20:10:25

Tomtemor och tomtefar och hela faderullan!

Hejsan!
Tänkte bara snabbt berätta om min dag innan jag fortsätter med fotoalbumet som världens bästa farfar och farmor ska få i julklapp!
Ja, det är väl det som jag har pysslat med under hela dagen egentligen, med undantag för att klä på granen (som mamma förövrigt tycker ser ut som en ren?!, och bråka med alla som försökte vara med och förstöra (pynta) ;)
Precis som en vanlig söndag, fast mycket bättre! Åh, har jag nämnt att jag älskar julen!?
Pyjamasen har varit på från början till slut, och samma med mysfaktorn!
Nu ska jag försöka fylla ut nästan hela albumet, bilderna är nästintill slut och jag har typ tjugo sidor kvar ;)
Var det sånna här tomtar som du hade Johanna? Dom är så söta!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna