//www.hscripts.com --> ad>
2011-12-05 ? 18:56:16

Utebliven träning, magont och förändring!

Heeej!
Jag antar att de flesta känner sig lite sega och trötta såhär på en måndagskväll, men snart är det ju lov, så härligt såå!
Jag känner att det måste bli lite ändring här inne, jag babblar egentligen bara på och kan i princip skriva om vad som helst, och det kan ju bli lite långtråkigt, eller hur? ;)
Jag vet att min blogg inte direkt är världens bildblogg, och jag orkar aldrig ladda över bilder från kameran. Så webbkamerabilder blir det oftast, det får ni leva med!
Hehe, men jag kan ju iallafall börja med kanske lite mindre babbel och flams ändå, och kanske skriva om liite mer intressanta saker än skolarbeten och annat trams som man helst bara vill glömma bort när man sitter vid datorn!
Vi får helt enkelt köra lite nystart här inne, och till det skulle det vara lite kul med en ny design? Jag ska iallafall ladda över ett par enstaka bilder senare, så får jag försöka fixa lite roligare läsning här!
Ni får gärna skriva vad ni vill att jag ska blogga om, även om jag vet att det nästan aldrig är någon som gör det!
Hur som helst vore det kul om någon ville göra det :)
Jag måste också få fason på träningen! Jag kommer knappt ihåg senaste träningen nu, och visst jag har ju varit sjuk till och från, inte hunnit någon gång osv, men nu får jag minsann skärpa mig!
Nu så! Nu har jag lovat det, och ni är mina vittnen!
[kärlek]
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna