//www.hscripts.com --> ad>
2011-12-03 ? 17:12:09

Juligt

Heeejsan!
Hoppas att ni har en mysig lördag! Jag började min med att ligga och sega mig framför Vänner, var irriterande och i vägen när familjen trixade med Filips rum, slarvade ihop ett litet Julkort till farfar, så att även han ska få lite julstämning på sjukhuset ♥ Sedan bar det bort dit, fikade med farmor & farfar och myste!
Jag är så glad att jag har er båda!
Jag var också sugen på att gå på Julmarknaden, och vill fortfarande gå! Men vädret är för kallt...
Tur iallafall att det snöar! :)
På vägen hem sen hittade jag mormors julklappar, så en liten klapp ska jag iallafall slå in ikväll, och jag har redan börjat med rim! Iiiih! Dock hittade jag inte klappen som hela familjen ska få, så jag får väl leta vidare!
Samma med farmor & farfars klapp, någon som vet något ställe där det finns fina fotoalbum, helst med vita enkla sidor, inte plastfickor!
Nu väntar jag på mat, och sen ska jag plugga lite innan det får bli myskväll, julkalendern missade jag i morse!
Trollhanna med rufsig kalufs!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna