//www.hscripts.com --> ad>
2011-12-10 ? 12:12:44

Vad hade jag för mig igår?

Hade någon lagt ett piller i mitt mjölkglas, var det bara blodsockerfallet, hade jag fått sockerkoma av colan och pocornen och flamsade runt eller var det bara en blandning av alltihop?
Bloggade jag verkligen om traktorer och planeter igår?! Hahahaha!
Trollhår och stirrande ögon! I´m ain´t a pretty picture in the morning ska ni veta!
Nu ska jag starta den här dagen!
Jag behöver både en huvudvärkstablett, järntablett och mivitotalshot för att den här dagen inte ska bli förstörd, en mindre makeover från superflurigt troll till mindre flurigt troll, frukost i magen- för rocky road funkar inte som frukost längre! Sen skulle det vara skönt att hoppa ur morgonrocken också, för idag blir det julshopping med Johanna! Hihiiii vad jag ska julpyssla ikväll!
Puusssssssssssssss med tusen sssss till!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna