//www.hscripts.com --> ad>
2011-11-20 ? 17:41:03

Barnkalas, bus och glass!

Hejsan!
Hemma är jag nu efter ett par timmar borta på kalaset, och ska jag vara ärlig vet jag knappt vad jag gjorde där :P
Gick runt lite med dom små, åt glass och smörgåstårta och ja, bara var där! Hehe
Jag hade också tänkt att hinna på träningen som är snart men det hinner jag inte med, nu har jag precis ätit lite och måste jobba lite "ikapp" i spanskan eftersom att jag inte riktigt kan allt som jag missade när jag var sjuk, men annars hoppas jag att vi kan göra klart det sista till tapeten och sen ska jag sova tidigt ikväll!
Usch jag känner mig inte pigg nog för en ny vecka! Men det kanske beror på att min dag har spenderats på ett "dagis" ;)
Kram!
För att pigga upp inlägget får ni härmed en bild på mig när jag gungar gunghäst! Inte konstigare än så...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna