//www.hscripts.com --> ad>
2011-11-12 ? 23:05:35

Det lilla extra ♥

Krok med hjärta - Shabby chicStjärnlykta i fattigmanssilver
Ljuvali ♥
Glaslykta Heart antik silver - du NordLjuskopp Smokey- Affari
Kudde rund ros  Bloomingville FYNDKviltad pläd/överkast France   Au Maison
Lykta Vintage White IronVäggklocka Grand Hotell Filipiniana
Nordljus
Swedish Grace liten mugg - rosa 30 cl - RörstrandOstindia mugg 2-pack - 30 cl - Rörstrand
Designonline ♥
Massa fint som jag gärna skulle ha!
Om inte annat är det fina julklappar? Otur bara att jag inte får beställa själv, när jag blir vuxen kan mina nära förvänta sig mycket fint från olika online-shopar!
Nu ska jag nog göra mig en kopp te i en tråkig ful kopp och låtsas att den ser ut som någon ovan! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna