//www.hscripts.com --> ad>
2011-11-25 ? 18:10:12

En kort sekund kan allt som lever här få känna harmoni

Äntligen fredag! MYS! Även om min helg till viss del kommer att bestå massa plugg...
Men åh så skönt det kommer att bli om några veckor, utan massa skoljobb!
Iallafall så har jag haft ont i huvudet sedan igår, och fick nyss feber och världens värsta huvudvärk! Så jag har bokstavligen talat legat halvdöd i soffan fram tills nu! Tack gode gud för kallt vatten, Ipren och ett mörkt rum!
Men vart kom febern ifrån? Jaja, förutom huvudvärk känner jag mig inte förkyld iallafall :)
Man får ju försöka se allt liiite positivt iallafall!
Så ni kan säkert gissa vad min kväll kommer att bestå av denna kväll, vid det här laget!
Just nu har jag kall gurka på ögonen, ska snart äta middag (Malin!! ;), sen om jag orkar blir det nog en promenad till ica, jag behöver luft! Lite plugg, soffmys och tidig kväll får jag också trycka in!
Jag vill också julpynta (okej hanna, du är stolt över att du har köpt en egen julstjärna, men du behöver inte kalla det att julpynta), ta de lugnt och kanske fixa ihop lite bilder på min shopping som blivit den senaste månaden nu i helgen :)
Nu ska jag o Theo kolla lite på Lejonkungen! Puss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna