//www.hscripts.com --> ad>
2011-11-18 ? 17:34:22

Äntligen heeelg!

Åh vad jag älskar fredagseftermiddagar!

Jag har minsann både hunnit med att vila framför tvn, hämtat troll på dagis (nej jag brukar inte göra det så ofta men nu är det lite speciellt med tider och sånt, så jag får hjälpa till), haft mitt livs första riktiga chatt på facebook (det ni!), ätit supergod middag som bestod av perfekt stekt kött, potatisgratäng, persiljesmör och andra gottigheter som Julmust och lekt "tagen" med speedad två-åring :)
Ikväll ska jag kolla på Lejonkungen ;) Haha, gud vad jag älskade den filmen när jag var liten, och blev så sugen att se den efter att vi såg lite på skolan idag! Åh jag älskar delen när Simba (?) är nyfödd och ligger i sin mammas famn! Anki och pytte vill jag också se, bara för det!
Och säkert lite fler nu när jag ändå håller på!
Ikväll tror jag minsann att Vänner har fått lite "competition"! Kom inte på vad det heter på svenska :P
Så detta plus lantchips i myskläder låter som en mysig fredagskväll i mina öron!
Imorgon blir det kanske middag med tjejerna i klassen, om vi nu ska lyckas komma överrens ;)
Någonting som vi kanske inte är de bästa på!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna