//www.hscripts.com --> ad>
2011-11-08 ? 16:35:17

Frusen om fötterna!

Nu får snön gärna komma fram!

Heej!
Jag har precis blivit klar med dagens skoljobb som bestod av uppsatsjobb till Svenskan och NOn! Gud så skönt!
Nu sitter jag och tittar och myser på Filip & Theo som leker med Theos nya radiostyrda gula bil och lyssnar på Theos glädjetjut när han lyckas fånga bilen! Hihi ♥ Samtidigt fryser jag om mina fötter och ska snart hämta tofforna som Theo gömde :P
Jag tror jag ska hoppa in i leken! Haha
Ikväll längtar jag efter en kopp Te framför DPHW! Men innan det måste jag antingen lyckas övertala någon att handla åt mig, annars måste jag gå ut och förlora känseln i halsen! Fast å andra sidan kanske det är bra med en kort promenad? Jag kanske blir piggare då? Aja, hej så länge!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna