//www.hscripts.com --> ad>
2011-11-15 ? 18:28:10

Gnälliga jag!

Usch vad trött jag blev! Jag tror minsann att jag somnar ännu tidigare än planerat idag, haha!
Jag måste också säga att jag känner mig extra tjurig idag, usch! Så alla som måste vara i min närhet idag, förlåt!
Hehe, gud så himlans trött jag är alltså! Ser ni? Jag kan inte sluta!
Nä nu ska jag nog ta en huvudvärkstablett och ett gladhetspiller eller nåt! :)
Sen ska jag göra lite spanska och no, ta en dusch och sen halvsova framför tvn! Det är ju tv-kväll!
Här har ni lite bilder eftersom att jag är så dålig på att lägga upp sådanna! Och nu när jag sitter vid familjens dator kan jag ju passa på! :P
Jag skulle chansa på att bilderna är tagna någon gång under sommarlovet!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna