//www.hscripts.com --> ad>
2011-11-28 ? 22:08:52

Gonatt!

Oj det blir många "Gonatt-inlägg" här, men dom får duga just nu!
Idag är det bara måndag, och det känns som minst tisdag, hehe kanske för att dagen idag var så lång!
Det löste sig lite på skolan om proven så just nu är det inte sådär superstressigt vilket är väldigt skönt! Självklart väldigt mycket ändå, eftersom att det är i slutet av terminen, men inte så mycket så att man känner att man inte hänger med alls...
Men nu har jag både pratat med lite lärare, rektorn och kuratorn och det känns inte lika jobbigt längre :)
Idag har jag haft en rätt skön eftermiddag, och eftersom att jag inte hade så mycket att göra tänkte jag baka pepparkakor av degen som blev över (det var inte sådär superkul att baka med en tvååring, och pepparkakorna blev antingen tjocka och kletiga, eller svartbrända), men jag lyssnade på mina klasskompisar och insåg att degen är godare ;) Det får bli ett till bak senare innan jul!
Jag har också kommit på den absolut mest perfekta julklappen till min familj iår! Haha, åh vad jag längar efter julshopping och inslagning! Jag vill nog ha gammeldags kartongpapper, rött snöre och handgjorda kort iår!
Hehe, jag är lite väl petig med det där!
Jaja, mer om det där senare! Nu ligger jag och myser med en kopp Chai och kollar på "Efter tio" med blondinbella och ska snart sova :)
Gonatt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna