//www.hscripts.com --> ad>
2011-11-05 ? 00:06:05

Gonatt!

Hej från en glad trött Hanna!
Alla ligger o sover nu, och jag har byggt en koja under täcket tillsammans med två datorer, en har internet och den andra har inte, så där kollar jag på Vänner ;)
Den här dagen har verkligen susat förbi då jag sov hemskt dåligt och klev inte upp förrän halv ett, sen har vi åkt bil och stressat oss igenom Ikea, Birsta och ett par affärer till på två och en halv timme!
Jag kan inte påstå att jag kände mig pigg alls, och fick gå ut ur Birsta två eller tre gånger bara för att det var så himla varmt! Feber antar jag, men jobbigt var det!
Jag fick iallafall med mig lite plagg och påfyllning i chipsskafferiet, som vanligt! Så jag är glad :)
Visar sen!
Sen har vi mysig runt här, kollat på tv, ätit kolor, hälsat på mormor & morfar och nu ska jag snart sova jag med!
Imorgon och söndag ska vi nog bara vara här och ta det lugnt! Jag är ju trots allt förkyld och måste pigga till mig till skolan ;)
Gonatt nu!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna