//www.hscripts.com --> ad>
2011-11-09 ? 10:47:58

Hemma idag också...

Godmorgon!
Det känns som att jag aldrig kommer att bli frisk! Jag sov dåligt i natt på grund av olika anledningar men en var att jag inte kunde svälja, så vid två kanske fick jag kliva upp och koka te!
Sen vid halv sju var det dags för att fira lilletrollet! Så med fruktsallad, ett ljus och presenter vandrade vi in och sjöng! Sisådär tre gånger exakt, innan vi började putta på honom för att han skulle vakna!
Glad blev han iallafall, men jag tror inte att jag vill kolla på filmen som vi filmade när vi sjöng, hesare sångare får man leta efter ;)
Hehe, men jag stannade hemma idag också, har legat och sovit tills nu och vid tolv kommer mamma och hämtar mig till utvecklingssamtal på skolan...
Nä nu ska jag vila framför tvn och sen måste jag klä på mig lite dugliga kläder! Utvecklingssamtal i morgonrock funkar nog inte :P
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna