//www.hscripts.com --> ad>
2011-11-06 ? 19:30:32

Hemma!

Hej svejs!
Nu är vi hemma sedan någon timme tillbaka och det är inte många timmar kvar tills Novemberlovet tar slut...
För min del blir det nog ännu en dag hemma även om jag borde vara på skolan, men jag får jobba lite hemma med Svenskan och NOn på eftermiddagen iallafall, då jag inte ens har börjat på uppsatsen... Men nu är det fortfarande lov så nu ska jag sluta prata skola! :)
Jag kan berätta att jag har åkt världens värsta biltur hem!
Först var jag glad trots förkylningen, satt och åt upp resterna av chipsen och kollade på Vänner!
Nya koftan satt fint i kalla bilen! Varm är den! Minst sagt...
Och sen, en halvtimme senare mådde jag bara sämre och sämre, och höll på att typ svimma av trötthet, huvudvärk och ni vet hur man känner när man är förkyld, men usch nu var det hemskt! Frös gjorde jag, och det var bara jobbigt att sitta där under en hög av plankor och en stor matta (shoppingen från Ikea förstår ni).
Jaja, hemma har jag bara duschat och typ halvsovit under en hög filtar!
Jag visar det jag köpte sen, nu orkar jag inte ens kliva upp och packa upp packningen...
Snart fyller lilletok år också, och jag har knappt fixat presenter ;) Usch förra året var jag klar med presenthögen typ en månad innan, och var petnoga med allt från själva presenterna till inslagningen då jag slog om paketen flera gånger ;)
Nu ska jag köpa ett äpple, en banan och en apelsin för det är det enda han säger att han vill ha i paketen! Konstig unge!
Nu ska jag sova en stund, eller nåt, så förvänta er inga inlägg ifrån gnälliga fröken trött-snorig-hostig-halstablettsknarkade! Gonatt säger jag redan nu :) Gonatt!
Nä, jag ska dricka Chai!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna