//www.hscripts.com --> ad>
2011-11-16 ? 20:18:47

hotellgylleneknorren ♥

Mellan skola, plugg inför fysikprovet och spanskaförhöret, barnvaktning med kaos, skrik, bajsblöja och en hård smäll på kinden, middag, snabbdusch och gud vet vad så har jag inte hunnit blogga ;)
Jag skojar inte när jag säger att min kind är alldeles röd och svullen eftersom att ett hårt glasögonfodral lyckades hamna i Theos händer och sen rakt i mitt ansikte! Hjälp, vad ungen är stark!

Aja, nu har jag precis smällt i mig en stor skål tomtegröt och ligger nu och kollar på tv!
Latigt och absolut välbehövligt! Sen väntar en välbehövlig sömn och förhoppningsvis kan jag imorgon bli lite mer som en normal människa, man kan ju alltid hoppas! :P
I helgen måste jag ta tag i lite småsaker och så ska jag försöka bestämma mig vad jag ska välja för presentkortet hos Loutandfriends.se! (:
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hanna